“Nampak Dia Ada Rasa Kesal” – Netizen Yakin Syamsul Yusof Masih Sayang Puteri Sarah



Sedia maklum, semalam, pengarah sensasi Syamsul Yusof hadir ke Mahkamah Rendah Syarie Gombak Timur, Kuala Lumpur susulan sebutan pertama permohonan nusyuz terhadap isteri, Puteri Sarah.

Sehubungan dengan sebutan tersebut, Syamsul atau nama sebenarnya, Mohd Syamsul Mohd Yusof memohon doa daripada orang ramai agar segala keputusan adalah yang terbaik buat rumah tangganya.

Di platform TikTok, banyak video temubual Syamsul bersama pihak media setelah keluar dari mahkamah untuk beri penjelasan dan dari situ netizen perasan raut wajah pelakon tersebut tidak cerai serta kelihatan muram.

Dalam pada itu, ramai juga beranggapan Syamsul masih menyayangi isteri pertama biarpun berlakunya kemelut rumah tangga yang agak teruk.

Sekadar info, konflik rumah tangga pasangan selebriti itu mula diperkata ramai sejak tahun 2020, namun Syamsul sama sekali tidak pernah membuka mulut mengenai masalah yang berlaku tetapi pada bulan Januari tahun ini, Sarah membongkarkan bahawa suaminya sudah mengahwini wanita lain bernama Ira Kazar.

Video,


Sumber BN


Comments

Popular posts from this blog

Pakai Baju Sendat & Seluar Pendek, Ini Yang Jadi Kepada Yuna

DS Khazrul Dah ‘Move On’, Tayang GF Baru, Tak Sangka Ini Orangya

“Melompat Happy Lah Si Anak Kazar Tu..” – Syamsul & Puteri Sarah Bakal Cerai, Nama Ira Kazar Pula Dipetik, Rupannya Sebab Ini